pondelok 26. augusta 2013

Deň otvorených dverí v Markíze + New in

Už ako malé dieťa som chcela ísť na Deň otvorených dverí do Markízy, no zakaždým buď niečo do toho prišlo alebo sme jednoducho nešli. Tentokrát ma prekvapil môj priateľ, už len tým že prišiel v piatok (čakala som ho až o týždeň) a prvé čo mi povedal bolo, že ideme do Bratislavy na DOD. Veľmi som sa tešila, ale keď sme prišli... neskutočný dav ľudí, keby chcem ísť na prehliadku dovnútra čakám tam doteraz, takmer stále mi bolo zle (nedostatok kyslíku) a raz som skoro aj odpadla. Ja chápem že všetci majú toho veľa a že sa nedá odfotiť s každým, ale aj tak to mohli trochu inak zorganizovať. Takže v Markíze sme boli do 15:00 a potom hor sa do Avionu (pretože vždy keď som v Bratislave ideme len do Auparku). Odtiaľ sme nakoniec išli o 18:00 a aj keď DOD nevyšlo podľa mojich predstáv, aspoň som si trošku nakúpila :). 

As a child, I wanted to go to an open door to Markíza (Slovak TV), but every time something came into it or we just didn't go either. This time my boyfriend surprised me, just by that he came on Friday (I was expecting him next week), and the first thing he told me was that we are going to Bratislava! I was looking very forward to it, but than we came ...  So many people, if I wanted to go on a tour inside of Markíza I woould be waiting until now, for whole time I felt sick (lack of oxygen) and once I've almost fallen off as well. I understand that they all have a lot of work and they can't take pictures with everyone, but even so it may be a little different with organization. So in Markíza, we were until 3 p.m., and then we went to Avion (because whenever I go to Bratislava I go only to Aupark ). We were leaving from Aupark at 6 p.m. and although it didn't work out according to my plans, at least I bought something :).







Aktovka, New Yorker - 4,95€, šál, New Yorker - 1€  /  satchel, New Yorker - 4,95€, scarf, New Yorker - 1€.
Šaty, C&A - 7€  /  dress, C&A - 7€
Okuliare, Gate - 1,98 €, soľ do kúpeľa, Balea - 0,79€, korektor, Catrice - 3,48€  /  Glasses, Gate - 1,98€, bath salt, Balea - 0,79€, concealer, Catrice - 3,48€.

7 komentárov:

  1. tá aktovka je super za tú cenu,v new yorkeri sa dajú takto ku koncu zliav nájsť pekné veci za nízke ceny :) inak na DOD som nikdy nechcela ísť,vôbec ma to nelákalo a ani neláka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som si dlhšie na ňu robila zálusk, no chcela som počkať kým bude lacnejšia a podarilo sa mi :) Čo sa týka DOD... už neláka ani mňa :)

      Odstrániť
  2. Jéé :) sluší ti to

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám 19 a tiež stále túžim ísť na DOD :D Trošku teda závidím.

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway na mojom blogu. Ak máš záujem budem veľmi rada ak sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť