piatok 4. januára 2013

New in! Best things are from...

... certainly from Secondhands. :) Today and yesterday me and my friend were shopping in Secondhands in Vráble. Here are my things :) + things I bought in 25th of december :).

... jednoznačne zo Secondhandov. :) Dneska a včera som bola s kamarátkou na nákupoch po Secondhandoch u nás vo Vrábľoch. A tu sú moje úlovky :) + veci ktoré som si kúpila 25. decembra :). 

These I bought yesterday. Belt from CandA for 2,50€, amazing pearl collar only for 2,50 € (I wanted to order very simmilar for 11 € !!!) and pullower with short sleeves for 3,70 €. My total = 8,70 € !!
/
Tieto veci som si kúpila včera. Opasok z CaA za 2,50€, úžasný perlový golierik len za 2,50 € (Chcela som si objednať podobný za 11€ !!!) a pulóver s krátkymi rukávmi za 3,70 €. Spolu = 8,70 € !!
These I bought today. I found Secondhand in which where all stuff only for 1,93 €. So I bought his coat C2 Paris for 1,93 €, than shirt from Debenhams for 1,93 € and briefcase from Stefanie for 1,93 €. My total = 5,79 € !!!!!!!!!!
/
Tieto veci som si kúpila dnes. Našla som Secondhand kde majú všetky veci za 1,93 €. Tak som si kúpila kabát C2 Paris za 1,93 €, košeľu z Debenhamsu za 1,93 € a aktovku od Stefanie za 1,93 €.
Spolu = 5, 79 € !!!!!!!!!!
These I bought in Tesco, all of them are FandF. Black and red skirt were both with that lovely belt and costed 5,60 €/ each and that green one costed 3,40 €. My total = 14,40 € for 3 new skirts!
/
Tieto som si kúpila v Tescu, všetky sú FaF. K čiernej i červenej bol tento roztomilý opasok a stáli 5,60 € / každá a tá zelená stála 3,40 €. Spolu = 14,40 € za tri nové sukne!

23 komentárov:

  1. Já jsem v seconhandu nikdy neobjevila nic, co by se mi líbilo, takže už jsem tam i přestala chodit..ale možná bych to měla zase zkusit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrá kúpa! Už aj ja musím zájsť do sekáča, len ja mám vždy taký hnusný pocit, keď som tam, že to proste niekto nosil ani neviem kto..aj ked viem, že je to čiste alebo že to vyperiem atd ale joooj neviem sa toho pocitu zbaviť.. :D ale pojdem mrknut...a v F&F sa vždy oplatí počkať na zľavy!! :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ten blbý pocit mávam aj ja... ale keď to nechám na noc v aviváži tak už až taký blbý pocit nemám :) :)

      Odstrániť
  3. v sekáči sa dajú nájsť dobré veci :) a nemusia byť obnosené, napríklad keď sa v obchode nepredá značková kolekcia, dávajú ju do sekáčov :) super vecičky ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to máš veru pravdu :) Veď aj tá košeľa s Debenhamsu mala ešte vysačku a opasok z C&A tiež :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. v sekáči vždy najlepšie ;DD
    musím sa aj ja už vydať na nákupy... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta taška ze sekáče je skvělá!!!! závidím.
    a sukně taky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to jsou naprosto skvělý úlovky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je super, u nás v secondhande nič nemajú..:/
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no treba poriadne hľadať :) ja som hľadala dovtedy dokým som nezačala kýchať od prachu :D

      Odstrániť
  8. Juuuu, luxusné úlovky.. Niekedy ma musíš vziať so sebou na nákupy!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow nechápem ako maju niektorí ludia šťastie na super kusky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super nákup :)

    Pozrite si moj blog: bibischw.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť