štvrtok 28. februára 2013

Posledný februárový deň

Strašne rýchlo to letí... zajtra je marec. Čo všetko pre Vás marec znamená? Pre mňa hlavne začiatok jari, narodeniny najlepšej kamarátky, výlet do zahraničia (tento rok to je Rím :) ) a aj 2 mesiace s priateľom. Och strašne to letí... :D 

Dnes som si pre Vás pripravila taký menší tag o mne v obrázkoch. Už som ho videla niekde na blogu, tak idem trošku opakovať... dúfam že ma za to nezdissujete :) 

Páči sa Vám takýto druh postu?? Chceli by ste takýto tag každý mesiac?? 


Pretože som ten typ ktorý radšej plače osamote ako pred niekým.
Pretože som už raz taká :).
Pretože mi to ide veľmi dobre :D. 
Pretože by som vedela zabíjať za to. 
Pretože som sa v mysli a vo všetkom zastavila na 18 a odmietam ísť ďalej :),
Pretože je to tak a už ste si to mohli všimnúť :).
Pretože môžem nosiť vysoké topánky :D... a preto má ten môj vyše dvoch metrov :D :D.
Pretože nič ukľudňujúcejšie som nezažila :). 
Pretože po tom túži skoro každá brunetka ktorá nemá rada stereotyp :D .
Pretože je to tak, no nie vždy ;). 
Pretože mi to vonia krajšie ako akákoľvek kvetina :D.

11 komentárov:

  1. mám rada takéto tagy alias before a die (??) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prosím ťa kde si zohnala " vyše dvoch metrov " vysokého chlapa ? -_- ... :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý tag :) Takéto sa mi veľmi páčia, so všetkým čo si napísala úplne súhlasím, tiež milujem vôňu starých kníh, je to také, upokojujúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) hej aj mne to príde veľmi upokojujúce :) milujem tú vôňu :)

      Odstrániť
  4. skvelý príspevok! :))) vo veľa veciach s tebou súhlasím:) a vysokého chlapa chcem určite aj ja :D to je najviac keď si môžeš dať opätky a ešte sa k nemu dávaš na špičky:))

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) hej hej to je asi najlepšia časť :) alebo keď som o dva-tri schody vyššie ako on a sme si zarovno :D

      Odstrániť
  5. Báječné obrázky :) Jinak na ¨mém blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě na ni pozvala: http://dullsinea.blogspot.cz/2013/03/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super prispevok, s velmi peknymi obrazkami


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť