streda 29. mája 2013

My foťák is back + sľubované new in!

Ahojte srdénka :) Ako sa máte? Mne sa už parí z hlavy od učenia a to nemám za sebou ešte ani polovicu skúšok :(. Práve pre toto si neviem dáko nájsť čas na blog... Stále dokola len učenie k tomu ešte toto nechutné počasie a mám čo robiť aby som nespala celý deň (ako tomu bolo napr. včera). 
Ale, teraz som si čas našla keďže ďalšiu skúšku mám o týždeň a konečne môj foťáčik som zobrala domkov aby ste už nemuseli pozerať na nekvalitné fotky. 
Keďže new in post nebol už veľmi dlho trochu sa mi to nahromadilo :). Pozadie všetkých vecí tvorí môj obľúbený oversize sveter po babke, ktorý som dostala na Vianoce :). 
Nezabúdajte na GIVEAWAY ktorá končí už 1. júna!!
Začnem s mojimi novými botaskami Adidas, ktoré som si kúpila ešte pred Rímom. (Fakt dlho nebolo new in). Cena - 35 €.
Toto je výsledok nákupov v H&M, kde si na mňa počkali tieto nohavice ktoré som tam predtým nechala, potom ich nemali a teraz som už neváhala :). Samozrejme som si kúpila také isté tielka ako mám, pretože sú úúžasné!
Nohavice - 7 €, 2ks tielok - 5 €.
Toto je výsledok nákupu v Gate. Viete o tom že majú neskutočný výpredaj? Ale  očividne len v Nitre (v Trnave nebol). Ceny - Podprsenka - 3,50 €, Tričko s čipkou - 2, 50€, Pásikavý spodný diel plaviek - 0,49 € a tepláky po kolená - 7,50 € (tie neboli v akcii, ale aj tak dobrá cena).
A pokiaľ si dobre pamätáte, 7. mája bolo Moniky :), takže trochu meninové darčeky. Najviac som sa potešila asi kabelke (ktorú som si samozrejme sama vybrala), parfúmovej vode Gosh a nazvem to Hello Kitty plechovke od spolubývajúcich :), ktorá bola plná marshmallow (to guľaté vedˇa nej). Budú opäť aj recenzie, hlavne na ten šampón od Biodermy ktorý ma veľmi sklamal.

A nakoniec moja odmena za pondelkovú skúšku :). Úžasná horúca čokoláda, jablkové vlhčené obrúsky, Listerine Zero a ceruzka na obočie Miss Sporty (aj keď teraz mi je na nič, pretože som si dala zafarbiť obočie :) ). 

12 komentárov: