piatok 19. júla 2013

Avon mega effects...

... ak aj vôbec nejaké effects! Po dlhšom čase tu mám pre Vás recenziu na novú špirálu Avon mega effects. Bola som jednou z dievčat, ktoré ju vyhralo u Krinoliny. Viem že darovanému koňovi sa na zuby nepozerá, ale vždy píšem len svoj názor. Veľa z Vás ju už pozná a vie ako vyzerá. Avon chcel očariť novým vzhľadom a funkčnosťou "prevratnej" špirály, no ja som ostala nejaká chladná voči nej. Pripadá mi to, ako keby sme sa dostali takmer na úplný začiatok. Klasické špirály napredujú, snažia sa už pomaly ani sama neviem o čo a Avon príde s týmto... Niektorým babám možno táto špirála vyhovuje a zdá sa im super, no mne bohužiaľ ani trošku. 

Jedinú výhodu ktorú má je výdrž. Vydržala fakt celý deň bez šmúh a odtlačkov pod očami. 
Negatív som už našla bohužiaľ viac. A tu sú pekne pod sebou rozpísané:

  • Obal - na prvý krát pochybujem že sa to niekomu podarí (bez návodu) otvoriť bez toho aby sa ušpinil. Keď som sa ju snažila prvý krát otvoriť kvalitne som si ušpinila prst a necht a z nechtu ide dolu fakt ťažko!
  • Nanášanie - bez toho aby som si ju nepritlačila o viečko, či už vrchné alebo spodné, sa v mojom prípade nedá naniesť, teda aspoň nie od korienkov. Nepomohlo ani natáčanie kefky do uhlov, keďže je ohybná. Takže opäť bez vatových tyčiniek a tampónov sa pri nej nezaobídem.
  • Zlepené riasy - bohužiaľ nie som zástanca zlepených rias a ako vidíte na fotke pod článkom, vzadu ich mám zlepené kvalitne. 
  • Hustota, dĺžka, vytočenie? - o tom ani nemôžem hovoriť (možno o vytočení áno, ale o mihalniciach teraz nehovorím). Mihalnice mi nezhustila, dĺžku trošku áno a vytočenie žiadne. 
Bohužiaľ, tentokrát ma Avon sklamal. Špirála je možno dobrá pre dievčatá ktoré sa so špirálou hrajkajú minimálne 5 - 10 minút, ale na to ja bohužiaľ nemám veľa krát čas. 

Logicky ju porovnávam s lepšími a v porovnaní s mojou klasickou špirálou od Pupy... to je na neporovnanie. Ale jednu výhodu som ešte našla, teda ak prekusnem otláčanie o viečko tak na spodné mihalnice je celkom fajn. Takže buď ju budem používať len na spodné mihalnice, alebo ju podarujem jednému neznámemu dievčaťu, ktoré som prednedávnom videla a ktoré si dobrovoľne zlepuje mihalnice do 4, nazvem to zhlukov. 

Pred
Po

14 komentárov:

  1. ale zase opravdu pěkně to prodlouží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne prišla tento týždeň, vyhrala som ju na facebooku Avonu a potom ešte aj na jednom blogu, takže mám dve :D Včera som o polnoci pricestovala domov, takže ešte som ju len tak v rýchlosti stihla omrknúť. S tým otváraním je to pravda.. Ja som ju ťahala ťahala ťahala a zrazu som mala čierne ruky :D Až potom som si pozrela návod.. Inak je dosť maličká, tak sa bojím ako sa mi s ňou bude pracovať. Nuž uvidíme, sama som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D tak s otváraním sme rovnaké :D Možno tebe bude fajn a bude sa ti chcieť s ňou piplať ale mne fakt nie :)

      Odstrániť
  3. Unfortunately I don´t understand what you have written and Google Translator is really bag but if this is a mascara it looks indeed quite interesting xD
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I am sorry for that, I am still thinking about an idea, that I will start writing in english again, but i don´t know :) Yes it is a mascara, a really bad one I think.

      Odstrániť
  4. Mi vůbec nepřijde že by se špatně otvírala.. A navíc hezky řasy vytáčí směrem nahoru a moc dobře se s ní pracuje, je to taková rychlovka právě. Ale chytá se na ni hodně barvy a tak ji někdy musím déle vyčesávat, to je fakt :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja uprednostňujem radšej klasiku :) a bude to asi aj tým, ako som spomínala, že som zvyknutá na väčšie vytočenie :)

      Odstrániť