utorok 2. júla 2013

Veľké New in!

Tak a je tu sľubované New in! Samotné urobenie fotiek mi trvalo asi 30 minút, pretože zakaždým som už odložila foťák s tým, že som hotovo a potom som si všimla ďalšie veci ktoré patria do New in :). Mimochodom mám pre Vás menšiu novinku. Vlastne dve:

1. 29. júla bude rok čo existuje môj blog :) Môžte sa tešiť na 1. narodeninovú Giveaway.

2. Koncom júla mám stretnutie ohľadom novej spolupráce s dosť známou značkou. Kto uhádne s ktorou?? 


Vecičky z Rhodosu: Zápisník s perom, náramok na nohu, pero, karty UNO v prevedení Hello Kitty, strieborný náramok, náramok s kameňmi a úžasná magnetická záložka do knihy. 
Tak už aj ja ich konečne mám :) Úžasné slnečné okuliare Prada a nový parfum Coco Chanel Mademoiselle. Obe kúpené na Rhodose. 
Medzitým mi prišli aj veci z Oriflame :). Nová úžasná vôňa Power woman a sadu tekutého mydla, sprchového gélu a guličky s obsahom ženšenu a passion fruit. 
Keďže cez víkend sa u nás konal jarmok, ulovila som si krásne mint nohavice pod kolená, červené šaty, 2 ks bandeau a úžasnú hroznovú guličku do kúpeľa z www.mydlareniluzia.sk.
Ako isto viete, na letiskách sú podaktoré veci lacnejšie. Neodolala som a na bratislavskom letisku som si kúpila dve guličky do kúpeľa a úžasnú malinovú vôňu. Dokopy za 7 €!
Na Rhodose na recepcii bola taká menšia sekcia s knižkami a časopismi hádam vo všetkých možných jazykoch, ktoré ste si mohli zobrať výmenou za niečo iné. Tak ja som si zobrala túto knižku a nechala som im tam novú Evu :). Keď už nebudú rozumieť, nech sa aspoň kochajú obrázkami :). 
Samozrejme pohľadnica z dovolenky nesmie chýbať :) 
Ešte pred dovolenkou som si kúpila toto úžasné tričko v F&F. Tu spredu...
...a tu zozadu.

14 komentárov:

  1. tá výmena za evu bola super! krásne veci,hlavne tie vecičky z rhodosu na prvej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný nákup! :-) ..Ty věci z Oriflame musí krásně vonět a jinak by se mi teď hodily taky ty bordoo podprasenky. :-) ..Já jsem svůj NEW IN udělala tentokrát pomocí videa, tak se můžeš mrknou ke mně na blog - http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to Keep Calm and Drink Wine ma úplne dostalo :)

    OdpovedaťOdstrániť