utorok 20. novembra 2012

First time in HD Studio :)

Today I am writting unconventional post :). We were in our school HD studio, for the first time. We were trying what it´s like to be a moderator and reading from reader. :) I have to admire myself, because the only thing they criticized was how were my hands based on table, so I´m proud of myself that I read and articulated nice the text, that I saw for the first time. :) I am also adding a video, so judge for yourself. :)
P.S. I am sorry for quality, but it was took with mobile phones. :) 


Dneska taký netradičný post :). Po prvý krát sme boli v našom školskom HD štúdiu. Skúšali sme aké to je byť moderátorom a čítali z čítačky. :) Musím sa pochváliť, že jediné čo mi vytkli bolo, ako som mala položené ruky na stole, takže som na seba hrdá že som prečítala a pekne artikulovala text, ktorý som prvý krát videla. :) Pripájam aj video, tak posúďte sami. :)
P.S. Prepáčte za kvalitu, no bolo to fotené a kamerované mobilmi :)  
Backstage :) / Zákulisie :) 


And here is the video :) / A tu je video :) 

Tacking microphone :) / Pripínanie mikrofónu :) 
Smile before reading :) Have you noticed the pink slippers? :) Before you enter this studio, you must take your shoes off and choose from black or pink slippers (colours of our school logo :) ).
/

Úsmev pred čítaním :) Všimli ste si ružové papuče? :) Predtým ako vstúpite do tohto štúdia, musíte si vyzuť Vaše topánky a vybrať si čierne alebo ružové papuče (farby nášho školského loga :) ).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára