nedeľa 4. novembra 2012

I need your help!

I need your help sooo much! :) I am writing seminar work about barbarism in advertising, I need to have it until thursday, but I can´t think of any advertise... Do you know some advertise in which is barbarism? If yes, pleeeease leave a comment...

As a bonus I  want to show you my tattoo :) I have it for 5 months and it hurts soooo much (I fall off during it :) ). Well, judge for yourself, if it was worth it. :) 


Vééééľmi potrebujem Vašu pomoc! :) Píšem seminárku na tému barbarizmus v reklame, mám to mať do štvrtku, no žiadna taká reklama ma nenapadá... Poznáte nejakú takú reklamu?? Ak áno, véééľmi Vás prosím napíšte do komentu... 

Ako bonus Vám chcem ukázať moje tetovanie :) Mám ho už 5 mesiacov a neskutočne to bolelo (odpadla som pri tom :) ). No posúďte sami, či to za to stálo. :) 



4 komentáre:

  1. wau krááásne!!!ale pri vete "strašne to bolelo a odpadla som" ma zamrazilo :( máš môj obdiv snáď sa aj ja raz na to odhodlám a vydržím tú bolesť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Myslela som si že to bude bolieť viac, ale aj tak to bola riadne veľká bolesť, no ale ten čo mi to robil mi hovoril že veľa ľudí pri tom odpadne (najčastejšie vraj tí najväčší borci :) ). Ale dala som si dva poháre vody a bolo to v pohode. :)

      Odstrániť