nedeľa 18. novembra 2012

I will make it out tommorow ;) Pinky promise

I promise that tommorow I will finally write normal post... I had a lot of things to do recently. My excuse isn´t school, because I am goofing it off a little bit recently, but activities within school is going quite well :). We are establishing lifestyle magazine, where I will be make-up artist and editor (my section is focused on bloggers :) ), then I had the most strangest breakout ever with my boyfriend (I have no luck for guys...) and then I can only blame my roommates, because with them we are watching films and creating stupid things, so I am fully employed. :) But in this post I want to admire to you with my little new which is lower. :) 

Sľubujem jako že já se jmenuju já že zajtra už konečne napíšem poriadny post... no mala som toho veľa v poslednej dobe. Na školu sa vyhovárať nejdem, pretože ju trošku flákam, no mimoškolské aktivity mi idú celkom dobre :). Zakladáme lifestyle magazín, kde budem vizážistka a redaktorka (moja rubrika je zameraná na blogerov :) ), potom som mala asi najčudnejší rozchod s priateľom (nemám šťastie na chlapov...) a potom sa už len môžem vyhovoriť na to že mám úžasných spolubývajúcich s ktorými pozeráme filmíky a vymýšľame prkotiny, takže ma naplno zamestnávajú. :) Ale v tomto poste sa Vám chcem pochváliť s mojou menšou novinkou ktorá je nižšie. :) 

I have fringe through my whole forehead :) What do you say about it? :)
Mám ofinu cez celé čelo :) Čo na to hovoríte?? :) 

4 komentáre:

  1. ofina vypada super, ale ako sa poznam, tak by som nemala nervy na jej upravu :D co sa tyka zvysku...hlavu hore moni a usmej sa - takto vypadas nasrano ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som vždy mala ofinu na jeden bok, no teraz som si po sto rokoch dala túto :) :) poslúchnem a už nebudem vyzerať nasrano :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj sledujem ta uz dlhsi cas a velmi sa mi pacia tvoje prispevky:) neurobis prisom nejake video o dennom liceni, velmi by ma to zaujimalo?:) dakujem Luci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No všetko je možné :) možno cez Vianoce niečo také vytvorím :) A ďakujem pekne za sledovanie :) Znamená to pre mňa fakt veľmi veľa :)

      Odstrániť