utorok 27. novembra 2012

My first Senzabox...

 I ordered Senzabox for the first time. If I tell the truth, I am not so excited as I was when the package came. I will comment lower, than you will know why I am not excited. :)

Po prvý krát som si objednala Senzabox. Keď mám povedať pravdu, až tak nadšená nie som ako som bola pri preberaní balíčku. Nižšie sa vyjadrím ku každému výrobku, tak budete vedieť prečo. :)
Senzabox :) 
These are the products. / Toto sú výrobky.
Product no. 1 / Výrobok č. 1

Figs and Rouge 100 % Organic Balm... I am extremly happy that this was there... I am little dissapointed that I didn´t get cherry and vanilla flavour, but this peppermint and tea tree is amazing too. It has denser consistency, but I like it. The best thing from this Senzabox! :)
I am giving it 11 points from 10. :)
You can find it HERE.


Figs and Rouge 100% organický balzam... som extrémne šťastná že tam bol... trošku som sklamaná že som nedostala vôňu čerešne a vanilky, ale aj táto pepermint a tea tree je úžasná tiež. Má hustejšiu konzistenciu, ale páči sa mi to. Najlepšia vec z celého Senzaboxu!
Dávam mu 11 bodov z 10. :)
Nájdete ho TU.

Product no. 2 / Výrobok č. 2

Silk infusion - regenerative nutrion for hair. It is indelible cure for ends of your hair. For me it ist veeeery good. My ends looked less split and were so good for touch. But its smell is soo... manly :D. I think it smells like a men parfume and if I put it on my hair and go out with some guy, he could think anything about me :).
I am giving it 8 points from 10.
You can find it HERE


Prírodný hodváb - regeneračná výživa pre vlasy. Je to nezmývateľná kúra na končeky vlasov. Pre mňa je véééééééééľmi dobrá. Moje končeky vyzerali menej rozštiepene a boli príjemné na dotyk. Ale vonia to tak... mužsky :D. Myslím si, že to vonia ako dáky mužský parfum a keď si toto dám na moje vlasy a pôjdem s niekým von, bude si o mne myslieť všeličo :).
Dávam mu 8 bodov z 10.
Nájdete ho TU.
Product no. 3 / Výrobok č. 3.
Eye make-up remover for all skin types. It says, that it is calming and nourishing areas around eyes.  It is composed of vitamin E, extracts from almond and ginkgo. Well the smell is not so good and my skin didn´t stay nourished, but very oily. But he removed make-up very well.
I am giving this 3 points from 10.
You can find it HERE.


Odličovač očného make-up-u pre všetky typy pleti. Píše sa na ňom, že upokojuje a vyživuje oblasť v okolí očí. Je zložený z vitamínu E, výťažkov z mandlí a ginka. Takže vôňa nie je bohvieaká a moja pokožka nezostala vyživená, ale veľmi mastná. Ale make-up odstránil dokonale.
Dávam mu 3 body z 10.
Nájdete ho TU.
Product no. 4 / Výrobok č. 4

Natural concealer. It says, that he will mask starting wrinkles, tracks of tiredness and it covers small imperfections. For me... well, little wrinkles are still there, tiredness is covered a little bit, but acne, red spots and imperfections has masked very good, but again the smell is very bad. For me it smells like some detergent.
I am giving him 5 points from 10.
You can find it HERE.


Prírodný korektor. Hovorí, že maskuje začínajúce vrásky, stopy únavy a zakryje malé nedokonalosti. Pre mňa... no, drobné vrásky tam stále sú, stopy únavy zakryl len trochu, ale akné, červené miesta a nedokonalosti zakryl veľmi dobre, ale znova vôňa je veľmi zlá. Pre mňa vonia ako dáky čistiaci prostriedok.
Dávam mu 5 bodov z 10.
Môžete ho nájsť TU.
Product no. 5 / Výrobok č. 5

Deep cleansing shampoo.It says, that it was made by team Tony and guy for proffesional hairdressers. My hair look very good after using it, they are shining so much, but the smell is wierd for me... it has no smell and I had to use so much off it, because the foam was so poor.
I am giving him 7
 points from 10.
You can find it HERE.

Hĺbkovo čistiaci šampón. Vraví, že bol vytvorený tímom Tony and guy pre profesionálnych kaderníkov. Moje vlasy vyzerajú veľmi dobre po použití, krásne sa lesknú, no tá vôňa je divná pre mňa... nemá žiadnu vôňu a musela som ho minúť riadne veľa pretože sa málo penil.
Dávam mu 7 bodov z 10.
Môžete ho nájsť TU.
Product no. 6 / Výrobok č. 6

Sea salt bath for relaxation. It contains essential oils from lemon grass and lavender.  It is the best thing I have ever tried in bath cosmetics!! I am ordering full size immediately!! I felt like I was in other universe when I was bathing :). And that is not enough! My skin was sooooo supple, that I didn´t have to use body cream after it! And that is still not enough! That smeeeell!! I was really hypnotized!
I am giving it 369258147 points from 10 :D.
You can find it HERE.

Morská soľ do kúpeľa na relaxáciu. Obsahuje éterické oleje z citrónovej trávy a levandule. Je to tá najlepšia vec akú som kedy vyskúšala z "kúpeľnej kozmetiky."!! Objednávam si plné balenie okamžite!! Cítila som sa ako keby som bola v inej dimenzii keď som sa kúpala :). A to nie je všetko! Moja pokožka bola takáááááááá vláčna, že som už potom nemusela použiť telové mlieko!! A to stále nie je všetko!! Tááááááá vôňa!! Bola som vážne ako zhypnotizovaná!

Dávam jej 369258147 bodov z 10 :D.
Nájdete ju TU.



I think I will not buy Senzabox for a long time. Next time I will try Ladybox. :)



Myslím si, že si Senzabox nekúpim dosť dlhú dobu. Nabudúce vyskúšam Ladybox. :)

5 komentárov:

  1. moje sestra si ted taky objednala senzabox,..a byla z nej celkem unesena,takze mi ho koupi taky,...uz se nemuzu dockat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si tento senzabox objednala taky jako první a nakonec jsem skončila u Ladyboxu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ladybox som ešte nevyskúšala ale už ma to ani moc neláka :)

      Odstrániť