piatok 23. novembra 2012

Oh my God, oh my God, oh my God

Oooooooooh my God :D. I went home from Trnava yesterday and today I was woke up by Mrs. postman. First I was swearing, because she pulled me out from my bed but then... :D :D. I had enough that I saw on the envelope name Ringier Axel Springer Slovakia and I immediately knew what is happening :D. I won Eva scent of the year!!!!!! :D It is fragrance from Hugo Boss for men, but at least I have Christmas present for my  hopefully new boyfriend! :) 

Ooooooch môj bože :D. Včera som prišla na víkend domov z Trnavy a hneď ma zobudila pani poštárka. Najskôr som nadávala, že za čo ma vytiahla z postielky ale potom... :D :D. Stačilo mi už len že som na obálke videla názov Ringier Axel Springer Slovakia a hneď som vedela o čo ide :D. Vyhrala som Evu vôňa roka!!!! :D Aj keď je to pánska Hugo Boss, ale aspoň mám darček na Vianoce pre dúfajme nového priateľa! :) 

My first attempt for Gif :) / Môj prvý pokus o Gif :)
I think it smells so beautiful, that I will fall in love with "hopefully new boyfriend" immediately :). Top note is grapefruit, Heart notes are Lavender and Cardamom and Base note is Vetyver. :) 

Myslím si že vonia tak pekne, že sa zaľúbim do "dúfajme nového priateľa" ihneď :). Hlavu tvorí grepfruit, srdce levanduľa a kardamóm a základ je vetiver. :) 

4 komentáre:

  1. jé tak gratulujem :)
    snáď toho nového priateľa čoskoro nájdeš, lebo by bola škoda takej super vône :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja dufam, bo ty si to fakt zasluzis:) inak tuto vonu milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť