pondelok 6. januára 2014

Is that your grandmas cout?

Možno to aj je kabát niekoho starej mamy, no ja som ho ulovila v secondhande. Pozerávate seriál The Carrie diaries? Larissa tam mala podobný žltý a veľmi sa mi páčil (páči sa mi vlastne takmer všetko oblečenie z daného seriálu) a bola som priam nadšená keď som tento uvidela (aj keď môj má viac puff rukávy) v secondhande. 
Čo naň hovoríte? Páči sa Vám?
P. S. Šťastný nový rok pre tých, ktorí nesledujú Facebook :).

Probably it is somebodys grandmas, but I found him in secondhand. Do you watch serial The Carrie diaries? Larissa had similar yellow coat and I loved it (actually I love almost all clothes from that serial) and I was so excited when I found this one (although mine have more puffed sleeves) in secondhand.
What do you think of him? Do you like him?
P.S. Happy New Year for those who don´t watch my Facebook :).





Coat - secondhand
jeans, earrings - F&F
heels - random shop
bag - H&M

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára