sobota 15. septembra 2012

feedback please :/

You know, blogger is making posts... but nobody is doing something which is meaningless... so please comment or follow my blog, I will be very happy and have more energy for writing new posts for you :) Thank you.

Viete, bloger vytvára príspevky... ale nikto nerobí niečo čo nemá cenu... tak prosím Vás komentujte alebo pridajte sa na mojom blogu, budem veľmi šťastná a budem mať viac energie na písanie nových príspevkov pre Vás :) Ďakujem. 



4 komentáre:

  1. Moni, pročetla jsem tu několik článků, jsou milý a hravý a je vidět, že píšeš a fotíš pro potěšení. Piš dál, dělej to, co tě baví a vytrvej v blogovým světě. Mně trvalo 3 měsíce, než na můj blog někdo začal chodit, a i když jsem měla někdy trošku splín, zlomilo se to. Moc ti držím pěsti!
    P.S. ponožky z Gatu jsou neskutečně roztomilý!

    Giveaway ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne :) moc si ma potešila :) snažím sa vytrvať, len niekedy to tak doľahne na človeka, že robí niečo zbytočne...
    P.S. tvoj blog sa mi neskutočne páči ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeni nebo Moni (teď nevím) ;-), úplně tě chápu, a věř mi, že jsem na tom na začátku blogování byla podobně. Jediná možnost je nevzdávat to. Vždyť i já jsem tvůj blog našla! ;-) Fandím ti, a přeju, abys dělala blog dál s vervou a chutí.
      Hlavu vzhůru, náčelníku! ;-)
      A děkuju za milou pochvalu a za účast v soutěži.
      Vivi

      Odstrániť
  3. Tak hlavu hore, rozkaz šéfe! :D A Moni :) (Zdenka je prezývka)
    Neďakuj, to ja ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť